.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت اسرائیل ازطيف غيرقانوني دفتر تحكيم

در حالي كه اتحاديه‌هاي بزرگ دانشجويي كشور بيانيه اخير طيف غيرقانوني علامه را «شرم‌آور» خوانده و آن را محكوم كردند، وزارت خارجه رژيم صهيونيستي از اين طيف حمايت كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي بيانيه اخير طيف افراطي و غيرقانوني موسوم به طيف«علامه» دفتر تحكيم كه در آن از رژيم صهيونيستي حمايت و مقاومت فلسطين «حماس» يك گروه تروريستي ناميده شده بود را اقدامي شجاعانه توصيف كرد.
در بخشي از گزارش سايت وزارت خارجه خارجه رژيم صهيونيستي ضمن درج قسمت‌هايي از بيانيه اين طيف غيرقانوني آمده است: در تهران، دفتر تحكيم وحدت دانشجويي، در يك اقدام شجاعانه، با صدور بيانيه جديدي مسووليت خونريزي در غزه و كشته شدن فلسطينيان را به طور غير مستقيم متوجه جمهوري اسلامي ايران دانست كه دائما به فلسطينيان مي گويد "به مقاومت ادامه دهيد و از رسيدن به صلح با اسرائيل خودداري ورزيد".
به گزارش فارس، حمايت دولت‌هاي تروريستي نظير اسرائيل و دولت‌هاي استكباري نظير آمريكا و همچنين گروه‌هاي اپوزيسيون از طيف غيرقانوني علامه در حالي انجام مي‌شود كه اتحاديه‌هاي بزرگ دانشجويي سراسر كشور اعم از اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان سراسر كشور(دفتر تحكيم وحدت)، اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان، بسيج دانشجويي، اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل و جنبش عدالت‌خواه دانشجويي با صدور بيانيه‌هاي مشترك و يا جداگانه ضمن محكوم كردن اين بيانيه، آن را «شرم‌آور» توصيف كرده‌اند.
اين گزارش حاكيست، طيف علامه دفتر تحكيم وحدت كه در دوران اصلاحات تشكيل شد، به دليل اقدامات غيرقانوني و افراطي از سوي بدنه دانشجويي كشور طرد شده و هم‌اكنون فعاليت‌هاي خود را به صورت زيرزميني و خارج از محيط دانشگاه پيگيري كرده و به يك گروه اپوزيسيون تبديل شده است كه از سركردگان خود نظير علي‌افشاري و اكبر عطري كه در كنگره آمريكا حاضر شده و خواستار اقدام نظامي عليه ملت ايران شدند، خط مي‌گيرد.
اين طيف افراطي در كارنامه خود علاوه بر بيانيه اخير عليه مقاومت اسلامي فلسطين، بيانيه‌هايي نظير بيانيه «بهار بغداد» را ثبت‌شده دارد كه در آن علاوه بر حمايت از حمله آمريكا به عراق، براي حمله آمريكا به ايران ابراز اميدواري شده بود!
اين گزارش مي‌افزايد، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري نيز اخيراً با صدور اطلاعيه‌اي ضمن محكوم كردن مواضع اين طيف افراطي، طيف علامه را به دليل زير پا گذاشتن اساسنامه و مرامنامه خود «غيرقانوني» عنوان كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.